Anadan görme olarak demografik bilgilere için bünyelmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun site analizleri muhtevain sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izlem kimliğini sitenize izafe etmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, hayat, hasılat ve bağ alanları kabil bileğmaslahatkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların maslahatletmeniz muhtevain farklı bileğerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En altın olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok avantaj katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylece müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En yüksek etkinliği, şayan maliyette suni zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı mübadele filvaki inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde taraf yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin geri plana atılmasına yer hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde bileğmaslahatti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle yan yana bundan sonra “ne istersem onu tuzakırım” dönemi temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baş radde majör rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Selen ve bildirişim teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolay erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına tokuşma iş süreçlerini bileğmaslahattirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım muhtemel başüstüne.